• Ma-vr <23u, Zo <11u besteld, vandaag verzonden
  • Gratis verzending vanaf € 99,-!
  • Altijd 60 dagen bedenktijd!

    FAQ

    Welkom op onze veelgestelde vragen pagina! Wij helpen je graag op weg. Kom je er nog niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. 


    Veelgestelde vragen

    1.1 Hoe kan ik kampvuurkoken.nl bereiken?

    Voor vragen, opmerkingen of klachten kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder!

    • Telefoon: +31(0)118-436241 (op werkdagen tussen 10.00 uur en 17.00 uur)
    • WhatsApp: +31(0)118-436241
    • Email: [email protected]
    • Live Chat: start rechtsonder in beeld een chatgesprek
    • Contactformulier onderaan de pagina

    1.2 Kan ik langskomen op locatie?

    Langskomen is helaas niet mogelijk. Wij hebben geen fysieke winkel/showroom. Kom je er niet uit met het maken van de beste keuze tussen onze producten? Schakel dan onze klantenservice in! Wij proberen je online zo goed mogelijk van dienst te zijn. Je kunt wél bestellingen afhalen bij onze balie in Oud Gastel. Via onze webshop kan je de order plaatsen en betalen, in de check out kies je de optie ''afhalen in Oud Gastel'' en je pakket ligt binnen 2 werkdagen voor je klaar!

    2.1 Track & trace code werkt niet

    De Track & Trace code van het pakket werkt pas nadat het pakket bij PostNL of een van onze andere koeriersdiensten in het distributiecentrum gescand is. In de meeste gevallen gebeurt dat pas na 22:00 s'avonds, het kan ook voorkomen dat de Track Trace code pas de volgende ochtend na 08:00 werkt.  

    2.2 Mijn pakket loopt vertraging op.

    Indien een bestelling op werkdagen voor 23:00 of op zaterdagen voor 16:00 wordt geplaatst én betaalt wordt deze dezelfde dag verzonden via PostNL. De bestelling wordt de volgende dag bezorgd. Met uitzondering op bestellingen die zaterdag zijn geplaatst, dan wordt het pakket maandag of dinsdag geleverd. Voor de bezorging zijn wij afhankelijk van PostNL en bij zware pakketten van DPD. Door interne of externe calamiteiten bij onze koeriersdiensten (technische stortingen, extreme drukte, pechgevallen, vermissing e.d.) kan het voorkomen dat een pakket niet de volgende (werk)dag wordt geleverd.  

    Let op: PostNL & DPD bezorgen pakketten niet op officiële feestdagen, maandagen en zondagen. Wij verzenden de pakketten van maandag t/m vrijdag tot 23:00 en zaterdagen tot 16:00.  

    2.3 Ik heb mijn pakket niet ontvangen.

    Check altijd eerst de volgende zaken als je een pakket niet hebt ontvangen:

    • Ligt er een briefje van de postbode in de brievenbus? Misschien is het pakket bij de buren bezorgd
    • Track&Trace code. Soms wijzigen de bezorgtijden op het laatste moment 
    • Klopt het leveradres in de bestelbevestiging?    

    Is het pakket niet vindbaar? Neem dan contact op met onze klantenservice.  

    2.4 Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij kampvuurkoken.nl?

    Bestellingen kunnen worden afgehaald bij de balie van ons distributiecentrum in Oud Gastel. Zodra je je bestelling via onze webshop plaatst, krijg je de mogelijkheid te kiezen voor ''afhalen in Oud Gastel''. Als je voor deze optie kiest wordt je bestelling door ons verwerkt en krijg je een melding zodra deze klaarstaat om te worden afgehaald. In de meeste gevallen kan het pakket de volgende dag al worden afgehaald bij de balie tijdens openingstijden.  

    Let op: Je kunt NIET betalen bij de balie in Oud Gastel. De bestelling moet vooraf in de webshop zijn betaald. Ons distributiecentrum dient niet als winkel, alleen als afhaalpunt.  

    Onze afhaalbalie is gevestigd op het volgende adres:  

    Montapacking iov kampvuurkoken.nl
    Watermolen 6b 
    4751 VK  Oud Gastel 

     

    2.5 Hebben jullie een minimale orderwaarde?

    Ja, die hebben we. Kampvuurkoken.nl verwerkt en verzend bestellingen met een minimale waarde van 15 euro. Daaronder is het niet mogelijk een bestelling bij kampvuurkoken.nl te plaatsen.

    2.6 Hoe verzenden wij onze pakketten?

    Onze bestellingen worden zo snel en zo goedkoop mogelijk verzonden. Wij verzenden in samenwerking met de meest betrouwbare vervoerder van Nederland, PostNL! Producten die door de brievenbus kunnen versturen we, alleen binnen Nederland, met DHL. Zware pakketten worden verzonden met koeriersdienst DPD. 

    Tijdens het bestelproces bepaal jij hoe je het pakket wilt ontvangen. Bijvoorbeeld thuis, bij een afhaalpunt in de buurt of ophalen bij onze balie in Oud Gastel. Vanaf 99 euro hanteren wij gratis verzending.  

    Zodra je je volledige bestelling hebt afgerond en betaald (of hebt gekozen voor achteraf betalen via Afterpay) wordt deze door ons verwerkt. Natuurlijk houden we je op de hoogte van de voortgang van je bestelling en ontvang je van ons een track & trace nummer als je pakket onderweg is naar het afleveradres. Door middel van track & trace kun je zelf je pakket volgen.  

    Tip: Download in de Google Play of Appstore de Mijn Pakket app van PostNL. Hiermee heb je altijd het laatste inzicht in de status van je zending én kun je eventueel het afleveradres of moment aanpassen. 

    2.7 Ik ben overdag niet thuis. Kan het pakket ook in de avond worden geleverd?

    Je kunt nu binnen Nederland zelf kiezen op welke dag je je bestelling wilt hebben. Eventueel zelfs 's avonds tegen een kleine meerprijs. Bij het afronden van je bestelling zie je direct was deze extra kosten per verzendoptie zijn.  

    2.8 Wat gebeurt er met mijn pakketje als ik niet thuis ben?

    Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet thuis bent als de pakketbezorger voor je deur staat. In dat geval zal de bezorger proberen het pakketje bij één van je buren af te leveren. Mocht dit niet het geval zijn, dan zal de bezorger het pakket afgeven bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Via de track&trace link die je van ons ontvangt kan je altijd kijken waar je pakket zich bevindt en wanneer het naar verwachting bij je wordt aangeboden.  

    Tip: je kunt in onze check out kiezen voor een leverdatum naar keuze! Wij zorgen ervoor dat je pakket de dag vóór de gekozen datum wordt verzonden, zodat de kans groot is dat het op de gekozen datum bezorgd wordt.  

    2.9 PostNL servicepunt

    Indien je hebt gekozen je pakket af te laten leveren op een PostNL servicepunt blijft het pakket 7 dagen liggen. Via de track&trace link die je van ons ontvangt kan je altijd zien wanneer je pakket klaarligt. Via de track&trace kun je altijd zien waar het pakket zich bevindt.

    3.1 Wat zijn onze retourvoorwaarden?

    • 60 dagen bedenktijd  
    • Gemakkelijk retourneren via ons retourportal  
    • Ontvang direct een verzendlabel en reken deze af in ons portal  
    • Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd.
    • Het artikel is compleet & zit in een onbeschadigde en in zo oorspronkelijk mogelijke staat verkerende verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk.
    • We mogen een waardevermindering tot maximaal 100% in rekening brengen, indien een product bijvoorbeeld beschadigd, gebruikt, of incompleet wordt geretourneerd.
    • Tip: probeer je schoenen eerst uit in huis!
    • De kosten voor het retour zenden zijn voor je eigen rekening. Via ons portal koop je voordeling een retourzendlabel aangeboden door PostNL.  

    Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat kampvuurkoken.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van teruggestuurde artikelen. Vraag daarom bij het versturen van je retour altijd om een verzendbewijs en bewaar deze goed!  

    Herroepingsrecht
    Nadat je je bestelling thuis hebt ontvangen heb je 60 dagen de tijd om de producten te bekijken. Je hebt tot en met dag 60 om te laten weten dat je van de koop afziet. Vervolgens heb je nog 14 dagen de tijd om daadwerkelijk te retourneren. Als (een deel van) je bestelling niet aan je verwachtingen voldoet kun je deze aan ons retour sturen. We waarderen het als je aan wilt geven waarom je iets wilt terugsturen, maar dit is niet verplicht.

    Je hebt het recht om binnen een termijn van 60 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 60 dagen na de dag waarop je het product of dienst hebt gekocht. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping [DOWNLOAD] , maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

    Gevolgen van de herroeping
    Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan onverwijld en in ieder geval niet later dan 60 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Je bent alleen gehouden de eventuele kosten te betalen voor de dienst of product tot het moment van ontbinding.

    3.2 Hoe kan ik retourneren?

    Een bestelling retourneren kan bij ons gemakkelijk via ons retourportal. Na het invullen van je gegevens in het portal ontvang je van ons een retourlabel van PostNL. Na het downloaden van het retourlabel print je deze uit en pak je de artikelen in met het retourlabel op de doos geplakt. Daarna breng het pakket naar het dichtstbijzijnde afleverpunt. Nadat het pakket bij ons distributiecentrum is binnengekomen verwerken wij je retour binnen 14 werkdagen. Wij storten het geld terug via dezelfde betaalmethode als bij je bestelling.  

    Maak je gebruik van het herroepingsrecht? Dan ontvang je het geld zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat je ons op de hoogte hebt gesteld dat je gebruik maak van het herroepingsrecht. De kosten van het retourneren vanuit het binnen en, - buitenland zijn voor rekening van de koper.  

    3.3 Retourneren vanuit Europa. (O.a. België & Duitsland)

    Wil je je pakket laten versturen naar een adres buiten Nederland? Dat is bij kampvuurkoken.nl geen enkel probleem! Tijdens het bestelproces kun je het gewenste adres invoeren. Als dat buiten Nederland of België is wordt de verzendoptie DPD-pakketdienst getoond tussen de verzendmogelijkheden inclusief het juiste tarief voor jouw bestelling. Wij hanteren zeer scherpe tarieven voor verzendingen binnen Europa, zelfs gratis vanaf bepaalde bedragen. Zodra je je bestelling afrondt zie je het tarief.  

    Belgische klanten let op! Pakketten die naar België worden verzonden en waarbij de ontvanger bij aflevering niet thuis is, worden na 2 bezorgpogingen geretourneerd. Soms levert de pakketbezorger het pakket af bij een afhaalpunt, maar dit is zeker niet gegarandeerd. Houdt daarom de track&trace goed in de gaten. Pakketten naar België worden enkel uitgereikt als de naam op het pakket overeenkomt met de bewoner van het adres. Het pakket moet na ontvangst ook worden ondertekend.  

    3.4 Status van je retourzending

    Nadat je een order hebt geplaatst via onze website gaan onze collega's in het magazijn aan de slag met je pakket. Je ontvangt na elke bestelling een bevestiging in je mail. Het kan voorkomen dat je product volgens de track&trace al is aangekomen in ons magazijn, maar dat je nog geen bevestiging van ons hebt gehad. Omdat wij alle producten die retour komen zorgvuldig controleren kan het even duren voordat we je retour verwerken. Je kunt altijd via onze chat, whatsapp of belfunctie vragen naar de status van je product.  

    3.5 Product beschadigd/incompleet geleverd

    Ondanks dat wij er alles aan doen om elke bestelling netjes, compleet en op tijd te leveren, kan het gebeuren dat er iets mis is met de bestelling. Wij vragen je om dit zo snel mogelijk na ontvangst te melden bij onze klantenservice. Geef in het retourportal aan dat je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen. De retourzending is in dit geval kosteloos. 

    3.6 Terugbetalingen

    Heb je iets retour gestuurd naar kampvuurkoken.nl? Dan betalen we je het bedrag terug via de betaalmethode die je hebt gekozen tijdens het bestelproces. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.  

    4.1 Op welke manier kan ik online betalen?

    Er zijn verschillende mogelijkheden om bij kampvuurkoken.nl te betalen. We hebben ze voor je op een rijtje gezet:  

    • IDEAL – de meest gebruikte en makkelijkste manier van betalen op het internet.  
    • CreditcardMastercard en Visa. Het is niet mogelijk om te betalen met een Visa Debit Card, American Express of buitenlandse creditcards. De betalingen worden verricht via een SSL-beveiligde server. 
    • Overschrijven via bank – Door de vertraging in de betaling kan het zijn dat de bestelling een werkdag later wordt verstuurd. 
    • Bushcraftshop.nl kortingscode – met onze kortingscodes kan er uiteraard ook worden betaald.  

    Let op: Wij accepteren geen VVV-bonnen 

    Laat een reactie achter

    * Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    * Verplichte velden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
    ->
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »